آراد برندینگ

سرنگ انسولین 100 واحدی بی دی

سرنگ انسولین 100 واحدی بی دی

نوعی از اقلام پزشکی که توسط آن دزهایی از دارو وارد بدن می شود را سرنگ می گویند و یکی از پرمصرف ترین تجهیزات پزشکی ، سرنگ انسولین بی دی آمریکایی شیشه ای می باشد.

سرنگ همانطور که درسایت آراد برندینگ نیز اشاره شد از سه قسمت سیلندر، سرسوزن و پیستون تشکیل می گردد.

سرنگ انسولین برای افراد دیابتی به کار می رود و انسولین دارویی است که برای تنظیم قند خون تزریق می گردد، اولین شخصی که انسولین را با سرنگ به بدن انسان تزریق کرد آقای فردریک گرانت بود که در سال ۱۹۲۳ توانست جایزه نوبل را به دست بیاورد.

سرنگ انسولین 100 واحدی بی دی

سر سوزن جنسی استیل و ضد زنگ دارد که دارای لایه ای نازک از سیلیکون می باشد، استیل به دلیل مقاومتی که دارد در هنگام تزریق کج یا خم نمی شود و به راحتی می شود به صورت مستقیم دارو را تزریق نمود، حالا به این فکر کنید که سر سوزن جنسی از پلاستیک داشت چه اتفاقی می افتاد؟ قطعا به خاطر انعطاف پذیر بودن و همچنین شکننده بودن نمیشد به صورت مستقیم تزریق را انجام داد و در انجام عملیات دچار شکستگی و کج شدن می گشت بنابراین استیل بهترین انتخاب بوده است.

اما در مورد ضد زنگ بودنش یاید گفت که اهن و استیل به طور معمول قابلیت زنگ زدگی دارند و اگر قرار باشد تزریقات از طریق قلزاتی مانند استیل صورت بگیرد باید آن را ضد زنگ نمود تا زمان تزریق آلودگی و زنگ زدگی وارد بدن نشود برای همین لایه ای سیلیکونی به آن اضافه گردیده است تا مانع این کار شود.

سرنگ انسولین ۱۰۰ واحدی

در میان مدلهای متعددی که از سوزن و سرنگهای 100 واحدی وجود دارد بیشتر این محصولات برای تزریق انسولین استفاده می شود.

با استفاده از سرنگ انسولین برای انجام تستهای آلرژیک قبل از تزریق واکسن می توانید از بروز هرگونه حساسیت پشه ها جلوگیری نمایید.

در دامپزشکیها از این نوع سرنگ برای تزریق انواع دارو به حیوانات خانگی و کوچک مانند سگ جیبی استفاده می شود.

یکی از بزرگ ترین موارد استفاده از سرنگ انسولین توسط متخصصان زیبایی اتفاق می افتد برای تزریق انواع ژلها و بوتاکسها از این موضوع سرنگ استفاده می شود تا بالا بردن ظرافت و دقت کار نتایج بهتری حاصل شود.

سرنگ انسولین 100 واحدی بی دی

یکی دیگر از مصارف پزشکی و زیبایی سرنگ انسولین ۱۰۰ واحدی برای مزوتراپی به حساب می آید و از طریق سرنگ با وارد کردن مواد مغذی و ضروری برای ریشه مو از ریزش مو جلوگیری نموده و با تقویت ریشه سر به رشد بیشتر آن کمک می شود.

برای انجام بخیه و جراحیهای سرپایی از سرنگ انسولین برای بی حس کردن سطح پوست استفاده می شود همچنین در عملهای چشمی با استفاده از این سرنگ برای تزریقات انواع مواد به چشم استفاده می گردد.

این سرنگها که در سالهای اخیر درون کشور تولید می شوند استانداردهای بین المللی و داخلی را از آن خود کردند و با قیمتی مناسب و کیفیتی جهانی را به بازار مشتریان ایرانی عرضه می دارند.

کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصولات آنها را به یکی از پرفروش ترین گونه های سرنگ در داخل کشور تبدیل کرده است و بازار خرید و فروش آن را بسیار کمتر از سالهای قبل ساخته است.

سرنگ انسولین بی دی

همانطور که شاهد هستید، انسولین معمولا توسط افراد دیابتی روزانه استفاده می شود که این خود باعث افزایش هزینه ها می گردد که در این میان بهتر است از سرنگ انسولین بی دی یک سی سی استفاده نمایند که علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت بالایی نیز بر خوردار می باشد.

ضمنا، سرنگ انسولین بی دی توسط شرکت بی دی آمریکا تولید و در بازار جهانی عرضه می شود و البته در جهان حرف اول را نیز می زند.

در ضمن این سرنگ انسولین بی دی به صورت زیر پوستی تزریق می شود و تمام افراد دیابتی می توانند خودشان تزریق را بدون دردسر و به راحتی انجام دهند.

این نمونه از سرنگ انسولین علاوه بر اینکه برای تزریق انسولین استفاده می شود، قابلیت دیگری نیز دارد که می توان به علت داشتن سر سوزن تیز و استاندارد همچنین برای تزریقهایی مانند صورت و البته برای کودکان از آنها استفاده نمود.

سرنگ انسولین 100 واحدی بی دی

قابل ذکر می باشد که واحد اندازه گیری در این مدل از سرنگها دقیق معلوم می باشد و افراد دیابتی برای هر اندازه دوزی که در روز می خواهند استفاده کنند، می توانند از آن به راحتی استفاده کنند.

معمولا واحد سرنگ انسولین بی دی تا حدود 100 واحد می رسد و افراد دیابتی در هنگام خرید باید به اندازه واحد و دوز مصرفی روزانه خود آن را تهیه نمایند تا جوابگوی نیازشان باشد.

ضمنا، برای اینکه انسولین اثر کند، باید هنگامی که می خواهید از انسولین در قسمت شکم تزریق نمایید باید با ناف 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا