آراد برندینگ

گوشی پزشکی لیتمن بنفش

گوشی پزشکی لیتمن بنفش

یکی از ابزاری که از همیشه در علم پزشکی تا الان مورد استفاده پزشکان بوده است گوشی پزشکی پیشرفته می باشد که امروزه مدلهای متنوعی از آن به بازار آمده است که یکی از بهترین انواع آن مدل لیتمن کلاس 2 که دارای رنگ بنفش است می باشد.

قبل از اینکه گوشی پزشکی اختراع شود اطباء برای شنیدن صدای قلب بیماران گوش خود را بر روی سینه افراد بیمار قرار می‌دادند و به این ترتیب صدای قلب آنها را می شنیدند.

اولین گوشی پزشکی در سال 1819میلادی بوسیله یک طبیب فرانسوی به نام رنه اختراع شد.

این گوشی پزشکی از جنس چوب بود و ظاهر آن با گوشیهایی که امروزه در علم پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد بسیار متفاوت بود.

گوشی پزشکی لیتمن بنفش

در صورتی که قصد خرید دارید به شما پیشنهاد می کنیم که فرم مشاوره موجود در سایت آراد برندینگ را کامل کنید تا مشاوران زبده ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند و خرید شما را ثبت نمایند.

استفاده از این گوشیهای پزشکی اولیه به دلیل جنس غیر قابل انعطافی که داشتند سخت و محدود بود.

بین سال‌های 1845 تا 1855 تغییرات مختلفی در گوشیهای پزشکی ایجاد گردید که مهمترین تغییر ایجاد شده این بود که گوشیها دارای یک لوله منعطف شدند که دارای دو مجرای جدا از هم برای قرار گرفتن گوشی‌ها بر روی هر گوش بود.

گوشی پزشکی لیتمن صورتی

تمامی محصولات دارای بسته بندی مخصوص با رنگهای شادی نظیر صورتی می باشند و محصولات پزشکی مانند گوشی پزشکی لیتمن و تخت بیمارستانی از بهترین نوع بسته بندی بهره می برند.

با شرایط علمی جدید و پیشرفت روزانه علم پزشکی، ساخت انواع محصولات مانند گوشیها بسیار پیشرفت کرده و شاهد تولید انواع مختلف این محصولات هستیم.

این محصولات به دلیل حساس بودن تشخیص بیماری، باید تمامی استانداردها را داشته باشد و باید بسیار دقیق باشد.

گوشی پزشکی لیتمن بنفش

برخلاف ظاهر ساده ای که گوشی پزشکی لیتمن دارند، ساختار بسیار حساس و پیچیده داشته و در ساخت آن باید نهایت دقت به کار رفته باشد.

انواع مختلفی از این گوشیها ساخته می شوند و در بازار موجود بوده و دارای قیمتهای مختلفی نسبت به کارایی خود دارند.

گوشیهای لیتمن ظاهر بسیار شیک و سبکی داشته و به دلیل کارایی بالای خود مورد قبول تمامی پزشکان می باشد.

بسیاری از پزشکان برای خرید انواع لوازم پزشکی از جمله گوشی لیتمن و دستگاه اندوسکوپی به بازار لوازم پزشکی تهران مراجعه می کنند تا لوازم مورد نیاز را با بهترین قیمت خریداری کنند.

لیتمن یک برند آمریکایی بوده که در امر ساخت محصولات پزشکی مانند گوشی در جهان همیشه جز با کیفیت ترین محصولات را داشته است.

این نوع گوشی سیستم بسیار ساده دارد که از دو قسمت مهم تشکیل شده و آنهم دیافراگم و بل می باشد.

هر یک از این دو بخش کارایی خاص خود را دارد و قسمت بل برای فرکانسهای پایین استفاده شده و برای صداهای بلند با فرکانس بالا از دیافراگم استفاده می شود.

علت محبوبیت این مدل گوشی و استفاده زیاد توسط پزشکان و پرستاران، حساسیت بالای صوتی این محصولات می باشد.

گوشی پزشکی لیتمن بنفش

یکی از جدیدترین انواع عرضه شده از گوشی پزشکی لیتمن و گوشی پزشکی بریسک دارای رنگبندیهای متفاوتی است که یکی از پرطرفدارترین این رنگها بنفش می باشد.

این مدل گوشی دارای حساسیت صدایی بسیار بالا است و به همین دلیل در تخصصهای مختلف پزشکی دارای مصارف زیادی می‌باشد.

گوشی پزشکی لیتمن بنفش

این گوشیها دارای یک دیافراگم قابل تنظیم می باشند که صداها را با بالاترین کیفیت به گوش فرد انتقال می‌دهند، همچنین دیافراگم گوشی پزشکی بنفش دارای دو قسمت برای استفاده در خصوص اطفال و بزرگسالان است.

از دیگر انواع پر استفاده گوشیهای پزشکی لیتمن و گوشی پزشکی سفید می توان به گوشی مدل 3m اشاره کرد که قابلیت تنظیم صدا با فرکانس کم و زیاد را دارد.

از دیگر ویژگیهای این مدل این است که سری آن از جنسی است که سرد نمی شود و احساس ناخوشایندی را در بیمار ایجاد نمی کند.

یکی از سوالاتی که همواره خریداران در هنگام خرید گوشی پزشکی تزئینی  با آن مواجه هستند این است که گوشی لیتمن بهتر است یا mdf؟

در این مورد باید گفت که هر کدام از این گوشیها دارای ویژگیهایی هستند که در دیگری وجود ندارد و فرد باید بر اساس نوع مصرف خود مدل مورد نظرش را انتخاب نماید.

به طور مثال وزن گوشی لیتمن کمتر است و طول لوله آن هم کوتاهتر می باشد.

از لحاظ قدرت شنیداری هر دو از کیفیت نسبتا یکسانی برخوردار هستند اما کیفیت لوله های گوشی لیتمن بالاتر است.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا