آراد برندینگ

قیمت قفل رمزدار چمدان

قیمت قفل رمزدار چمدان

برای اینکه بتوان در منزل و محل کار خود امنیت را برقرار کرد مسلما باید از ابزار خاص آن استفاده کرد، از گذشته تا به حال انواع مختلف قفلها مورد توجه قرار گرفته و در بازار با تنوع زیادی از آنها مواجه هستیم.

قفل رمزدار قدیمی و قفل دوچرخه، کوچک با طرح فانتزی که در سایت آراد برندینگ به تفصیل صحبت شده است مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد و می توان گفت که این محصولات دارای بازار فروش عالی هستند.

قیمت قفل رمزدار چمدان

محصولات مورد نظر را شرکتهای بزرگی آماده فروش می کنند که این امر موجب می شود بتوان آنها را در طرح و مدلهای متنوعی خریداری نمود، می دانیم که در موقع خرید قفل باید دقت زیادی کرد، زیرا امنیت و نگهداری از محل زندگی تنها بسته به همین قفل می باشد.

استفاده از متریال اولیه باکیفیت بدون شک در مرغوبیت و کارایی قفلها تاثیرگذار می باشد و هر چه یک قفل سنگین تر باشد استحکام آن بالاتر خواهد بود، یک قفل خوب و عالی باید ضد اسید، ضد برش و در برابر کشیدگی مقاوم باشد تا به سادگی باز نشود.

قفل رمزدار چمدان

امروزه با استفاده از قفل رمزدار چمدان می توانید امنیت سفر خود را تضمین کنید زیرا قفلهای معمولی و قدیمی چمدان امنیت لازم را ندارند و به راحتی با ضربه و فشار باز می شوند پس چاره کار خرید قفل رمزدار می باشد که امنیت چمدان و کلیه وسایلات وابسته به آن همچون اکسسوری طلا را تأمین کند تا در برابر حوادث احتمالی دچار آسیب و ضرر نشوید و بتوانید از وسایل خود به خوبی محافظت کنید.

قیمت قفل رمزدار چمدان

این قفلها از جنس فلز می باشند و وزن بسیار کمی را دارند بنابراین وزن اضافه‌ ای به چمدان خلبانی وارد نمی شود که آن را سنگین کند پس اگر قصد مسافرت را دارید و اشیاء گرانبها و با ارزش را با خود حمل می کنید حتما از نصب قفل رمزدار چمدان خود غافل نشوید تا امنیت کاملی وسایلهای شما را در بر گیرد.

برخی چمدانها به طور خودکار در کارخانه به سیستم قفل رمزدار مجهز می شوند اما متأسفانه برخی از این قفلها کیفیت خوبی را ندارند و با یک ضربه از چمدان جدا می شوند پس در انتخاب و نوع قفل توجه کنید تا کاملا ایمن و استاندارد باشد و با خیال راحت بتوانید وسایل شخصی خود را درون آنها قرار دهید قفلهای رمزدار فلزی مستحکم تر از جنسهای دیگر قفلها می باشد و ماندگاری بسیار بالاتری را دارند.

شما می توانید با خرید حضوری یا غیر حضوری از مراکز عرضه قفل رمزدار، قفل مورد نظر خود را خریداری کنید و با اطمینان خاطر آن را نصب کنید اما قبل از هر خرید بهتر است از کارشناسان ما مشاوره بگیرید تا در برابر هزینه ای که پرداخت می کنید یک قفل با کیفیت و مرغوب را خریداری کنید پس با ما در تماس باشید.

قیمت قفل رمزدار

همانطور که اشاره شد برای ایمنی و امنیت بیشتر می توان از انواع دروبین مداربسته مثل دوربین مداربسته خورشیدی و فلفل رمز دار استفاده کرد این قفل جنس و سایزهای مختلفی دارد و در نتیجه با قیمت های متفاوتی عرضه می شود.

به عنوان مثال قفل اثر انگشتی یک محصول جدید و تازه است و برای کسانی قابل استفاده است که اثر انگشت آنها در سیستم این قفل تعریف شده باشد این قفل ایمنی بسیار بالایی دارد و برای خرید آن باید هزینه بیشتری پرداخت نمود نوع دیگری از این قفلها هم از سیستم هوشمند و هم اثر انگشت برای امنیت استفاده می شود.

این محصول معمولا برای گاو صندوق بانکها به کار می رود و می توان گفت تقریبا امنیت آن صد در صد است و بسیار گران قیمت می باشد برخی از این قفلها با مواد اولیه داخلی تولید می شوند و برخی دیگر با تجهیزات وارداتی تولید می شوند که گران قیمت تر از نوع داخلی هستند چون علاوه بر قیمت اولیه، هزینه گمرک و ترخیص کالا نیز به آن تعلق می گیرد.

قیمت قفل رمزدار چمدان

قیمت بعضی از این قفلها سایز کوچکتری دارند از این جهت نسبت به قیمت قفل رمزدار بزرگ، ارزان قیمت تر هستند و برای خرید باید هزینه کمتری پرداخت نمود اگرچه کوچک هستند.

اما کارایی فوق العاده ای دارند و با توجه به نوع نیاز می توان آن را خریداری کرد این قفلها برای ساختمان یا گاوصندوقهای بزرگ مناسب نیستند از این رو در هنگام خرید دقت نمایید و محصولی مناسب را تهیه کنید.

از آن جهت که قیمت این محصول در نوسان و متغیر است برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز باید به مراکز معتبر و نام آشنا مراجعه کرد و قفل اصل و با کیفیت را خریداری نمود این قفل‌ها معمولا گران قیمت هستند و اگر محصولی با قیمت پایین پیدا کردید به اصل بودن آن باید شک کرد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا