آراد برندینگ

فروش توت فرنگی خوشه ای

فروش توت فرنگی خوشه ای

یکی از محبوب ترین میوه های موجود در بازار توت فرنگی است که از تجارت و صادرات خوبی نیز برخوردار است. قیمت خرید و فروش روز این محصول در سایت ما موجود است و مشتریان می توانند با مراجعه به سایت ما از آن اطلاع یابند.

قابلیت های زیاد این میوه تابستانی در فراوری که به تفصیل در سایت آراد برندینگ شرح داده شده است آن را به یک محصول ارزشمند و مناسب برای تجارت تبدیل نموده است. تجارت توت فرنگی هم به صورت تازه و هم فراوری شده همچون توت فرنگی خشک انجام می شود و از سود سرشاری برخوردار است.

استفاده از این میوه که دارای قدمت 250تا 300 سال می باشد در گذشته به صورت دارویی بوده و کمتر به شکل خوراکی مورد استفاده قرار می گرفته است. اولین بار این میوه در فرانسه به شکل گلخانه ای پرورش داده شد و از آن به صورت گیاه اهلی استفاده شد.

فروش توت فرنگی خوشه ای

توت فرنگی دارای 6000 گونه ی مختلف است و برای رشد این گیاه به هوای معتدل و گرم نیاز است؛ قابل ذکر است که در شمال ایران نیز این میوه به صورت خودرو در جنگل ها وجود دارد.

نوع ارگانیک این میوه آبدار و شیرین بوده و دارای رنگ قرمز روشن است. انواع گوناگون ترش و شیرین توت فرنگی خواص آنتی اکسیدانی دارند و باعث کاهش قند خون می شوند و گزینه ی مناسبی برای افراد دیابتی هستند.

این محصول دارای پتاسیم، اسید فولیک، فیبر و ویتامین c بوده که نقش اساسی در افزایش عملکرد کلی بدن دارند.

مصرف این ماده برای دوران بارداری بسیار مفید است و تامین کننده بخشی از مواد غذایی مورد نیاز بدن مادر است. اسید فولیک موجود درآن سبب بهبود رشد لوله عصبی جنین می شود و نیاز به مصرف مکمل های شیمیایی را تا میزان زیادی کاهش می دهد.

توت فرنگی خوشه ای

نمونه های مختلفی برای این میوه گزارش شده است که توت فرنگی خوشه ای از محصولات تزئینی می باشد و زیبایی خاصی را به حیاط منزل شما می بخشد.

این میوه به قدری زیباست که شما دوست دارید مدت زمان طولانی را به تماشای آن بنشینید و به دانه های سفیدی که بر روی زمینه ی قرمز آن نقش بسته اند خیره بمانید.

برای کشت این محصول مساحت زیادی نیاز نیست و حتی حیاط خانه ی شما برای این کار مناسب می باشد.

این میوه مانند دیگر محصولات کشاورزی از جمله گوجه فرنگی گلخانه ای نیاز به مراقبت دارد و باید از آن در برابر بیماریها مراقبت به عمل آورید.

فروش توت فرنگی خوشه ای

خواص زیادی برای توت فرنگی خوشه ای اشاره شده است که می تواند به شما کمک کند تا در مواقع نیاز از آن استفاده کنید.

ویتامین موجود در آن باعث می شود تا دچار پیری زود سر نشوید همچنین رنگ قرمز نشان دهنده ی رنگدانه های زیادی است که درون آن قرار دارد.

در هنگام کاشت این محصول باید دقت کنید تا اندازه ی مناسبی را برای آن اتخاذ کنید تا برای رشد کردن فضای کافی داشته باشند.

فروش توت فرنگی

بیشتر محصولات کشاورزی و میوه ها با توجه به میزان عرضه و تقاضا نوساناتی در قیمت دارند. فروش روز توت فرنگی در نیمه دوم فروردین قیمت بالایی تر دارد، زیرا نوبرانه است و در اواخر بهار قیمت آن کاهش می یابد.

این میوه همچون بلوبری قرمز ماندگاری زیادی ندارد و باید طی زمان کمی به دست مشتری برسد تا بافت خود را حفظ نماید و دچار له شدگی نشود.

برای صادرات این محصول توجه به بسته بندی و نگهداری از نکات بسیار حائز اهمیت می باشد، البته باید به بازار هدف توجه داشت و تناسب با آن این بسته بندی را انجام داد.

در صادرات علاوه بر پیدا کردن بازار هدف باید با قوانین صادراتی و مجوزهای لازم برای آن توجه داشت.

فروش توت فرنگی خوشه ای

مجموعه ما با داشتن سابقه طولانی در ارائه محصولات کشاورزی به ویژه فروش توت فرنگی یکی از برترین عرضه کنندگان این محصول در سطح بازار است.

مشتریان گرامی می توانند با مراجعه به سایت ما سفارش خود را ثبت نموده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرند. عرضه این محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه سبب کاهش قیمت آن نسبت به بازار شده است.

برای خرید عمده این محصولات نیز خریداران گرامی می توانند فرم های مشاوره موجود در سایت ما را پر نموده و کارشناسان ما در تمامی ساعات روز پاسخگوی سوالات مشتریان خواهند بود.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا