آراد برندینگ

آموزش کسب و کار غیر حضوری

آموزش کسب و کار غیر حضوری

شاید کسب در آمد میلیونی از نظر اکثر مردم آن هم در خانه شان، رویایی بیش نباشد. ولی جالب است بدانید امروزه با گسترش دنیای مجازی و کسب و کار اینترنتی بسیاری از شغل ها در دنیای مجازی ایجاد شده اند که پیش از این وجود خارجی نداشته اند.

پتو بافتنی نوزاد

خرید پتو بافتنی نوزاد در دسته خریدهای حساسی است که بسیار زمان بر می باشد این کالای منحصر به فرد در دسته اقلامی قرار می گیرد که از گذشته های دور جزو ملزومات نوزاد خریداری می شده شاید برای شما جالب باشد که بدانید بسیاری از مشتریان این پتوها نوع بافتنی این محصول را به انواع دیگر ترجیح می دهند.

آموزش کسب و کار غیر حضوری

خرید تیشرت طرح دار

استفاده از پوشاک خنک در فصل های تابستان و ایام گرم سال از نکات حائز اهمیت در زندگی انسان به شمار می رود. خرید تیشرت طرح دار با ویژگیهای منحصر بفردی که دارد باعث دفع گرما و خنک نگه داشتن بدن در فضاهای باز یا اماکن مختلف می شود.

آموزش کسب و کار غیر حضوری

دستکش بوکس برای کودکان

یکی از لذت بخش ترین خریدهایی که کودکان بسیار به آن علاقه دارند، تهیه دستکش بوکس برای کودکان است، طبیعی است که کودکان برای کسب مهارتهای مبنی بر کلاسهای رزمی به این دستکشهای بچه گانه نیاز دارند. اکثر کودکان زیر 7 سال قدرت، مهارت و هماهنگی کافی برای انجام تمرینات سنگین را ندارند، ولی در تمرینات قلبی، قدرتی بسیار مقاوم بوده و این نشان از توانایی ذاتیشان در این زمینه می باشد.

آموزش کسب و کار غیر حضوری

 

5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا