آراد برندینگ

15 ایده کسب درآمد در منزل با کامپیوتر

15 ایده کسب درآمد در منزل با کامپیوتر

مدل‌های درآمدی در سال‌های اخیر تغییرات زیادی داشته‌اند و کمتر کسی می‌توانست تصور کند که یک روز، تنها با داشتن ابزاری مانند موبایل یا کامپیوتر و در داخل منزل، بتوان درآمد کسب کرد و امروزه شما می توانید کالاهای خود را در بستر اینترنت به راحتی تبلیغ کنید.

مانکن یک دوم سوزن خور

بیشتر مانکن یک دوم سوزن خور برای مزونهای خیاطی و تولیدی لباس استفاده می شود تا بتوانند به سادگی انواع برش بر روی لباس آویزان روی مانکن زد  و همچنین مشکلات لباس را بر روی آنها بر طرف نمود برای مزون خیاطی  مانکنهای نیم تنه مناسب می باشد. اگر برای فروشگاه و مغازه های دکوری از مانکن می خواهید استفاده کنید مانکنهای سه بعدی بهترین گزینه می باشد  تا بتوان انواع ژست  را برروی ان اعمال کنید.

15 ایده کسب درآمد در منزل با کامپیوتر

بازی فکری غول چراغ جادو

استفاده از بازی فکری غول چراغ جادو برای کودکان می تواند یادگیری را برای آنان بسیار آسان کرده و علاوه بر آن کودکان می توانند با استفاده از بازی های فکری دخترانه ارایشگری مفاهیم پایه ای را به راحتی بیاموزند و در حقیقت بازی های فکری برای این موضوع طراحی شده اند تا با استفاده از عملکرد مغز برای کودکان هوش و استعداد کودکان نیز به وسیله آن ها شکوفا شود.

15 ایده کسب درآمد در منزل با کامپیوتر

مانکن چوبی

از مانکن چوبی در صنعتهای مختلف استفاده می شود مانند آموزش دادن برای کمکهای اولیه شبیه سازیهای مختلف مانند صنعت هوایی و کامپیوتری استفاده در آزمایشگاه ها استفاده در کلاسهای آناتومی که بدن انسان را تشریح می‌کنند در صنعت سینما نیز مانکنها بسیار کاربرد دارند و غیره ولی عمده استفاده مانکن برای طراحان مدل لباس و خیاطان می باشد.

15 ایده کسب درآمد در منزل با کامپیوتر

5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا