آراد برندینگ

چگونه کارآفرین برتر سال شویم

چگونه کارآفرین برتر سال شویم

یک کارآفرین خلاق کسی است که یک کسب و کار کوچک و معمولی را راه اندازی می کند و برای اجرای ایده های خود تلاش می کند و ریسک رشد کسب و کار خود را به جان می خرد.

ایزوگام استخر

ایزوگام استخر تشکیل ‌شده از یک ‌لایه پلی‌استر سوزنی و یک‌ لایه تیشو نخ دار اشباع‌ شده با قیر و اصلاح ‌کننده‌های A.P.P که از سمت خارج با روکش آلومینیوم و از سمت داخل با نایلکس پوشانده شده است و لایه آلومینیوم موجب انعکاس بیشتر از ۸۵% گرما و محافظت لایه اصلی ایزوگام از U.V (اشعه ماوراءبنفش) است این لایه بسیار مطلوب جهت استفاده در بام است.

چگونه کارآفرین برتر سال شویم

ورق آلومینیوم شیاردار

ورق آلومینیوم شیاردار را از تحت فشار قرار دادن آلومینیوم خام و اولیه به دست می آورند که با کمک غلطکهای مخصوص آن را به شکل ورقه های صاف در می آورند که در مراحل بعدی بر اساس نوع محصولی که مد نظر است طرحهای مختلی را با آن اجرا می کنند. ساختار این ورقها بسیار نازک و سبک می باشد اما در مقابل، دارای مقاومت و استحکام بالایی است.

چگونه کارآفرین برتر سال شویم

قیمت پتو ژله ای خارجی

قیمت پتو ژله ای خارجی و مدل های دیگر پتو انقدر اختلاف به چشمی در قیمت ندارد اما از نظر کیفیت واقعا زمین تا اسمان فرق دارد. بدون شک درصد قابل توجهی از کیفیت خواب ما وابسته به کالای خواب می باشد و پتو از اصلی ترین کالاهای خواب است بنا بر این داشتن یک پتوی با کیفیت به شدت روی داشتن یک خواب خوب تاثیر گذار است و صرف پایین بودن قیمت نمی توان هر پتویی را انتخاب کرد.

چگونه کارآفرین برتر سال شویم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا