آراد برندینگ

مسیر موفقیت با یک تیم پیموده خواهد شد

مسیر موفقیت با یک تیم پیموده خواهد شد

در تولید مصارف یکبار مصرف شک نکنید بازار فوق العاده ای نصیب ظروف یکبارمصرف هست و داشتن یک تولیدی در حوزه لباس یکبار مصرف یا دستکش های یکبار مصرف فوق الهاده است.

خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی

خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی برای بیماران به نوعی طراحی و تولید می شوند که کادر درمان و پزشکی به سهولت بتوانند به بخش های تحت درمان بدن بیمار دسترسی داشته باشند.

لباس های یکبار مصرف بیمارستانی برای صادرات و فروش در بازار داخلی را از جنس پارچه های مرغوب بدون بافت، همچون انواع پارچه اسپان تولید می کنند.این لباس ها در انواع چند بار مصرف نیز تولید می شوند؛ اما لباس های یکبار مصرف سهولت استفاده بیشتری دارند و راحت تر مورد استفاده قرار می گیرند.این روپوش ها و لباس های مخصوص، در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند. بهترین و پر طرفدار ترین رنگ ها در تولید لباس های بیمارستانی یکبار مصرف، رنگ های صورتی، سبز و آبی یا سفید است.البته ذکر این نکته لازم و ضروری است که از طیف ملایم رنگ های یاد شده در تولید و دوخت لباس یکبار مصرف بیمارستانی استفاده می شود؛ چرا که رنگ های تند و زننده تاثیر مخرب و منفی بر روحیه ی بیماران می گذارند.

مسیر موفقیت با یک تیم پیموده خواهد شد

ساخت دستکش

با توجه به اینکه امروزه شیوع بیماری کرونا موجب شده است تا استفاده از دستکشها اهمیت بیشتری برای افراد پیدا کند از این رو افراد بسیاری به تولید دستکش پرداخته اند تا نیاز کشور به این محصولات تامین شود. دستگاه ساخت دستکش لاتکس خانگی از قیمت مناسبی برخوردار بوده و برای افرادی که می خواهند در این زمینه اشتغالزایی کنند فرصت بسیار مناسبی می باشد.

با توجه به تغییر سبک زندگی بعد از شیوع این ویروس امروزه تولید این محصولات به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده و در طول اوج این بیماری ما شاهد کمبود در تولید و عرضه این محصولات در کشور شاهد نبودیم.

مسیر موفقیت با یک تیم پیموده خواهد شد

پنیر شیراز کرمانشاه

پنیر محلی یک محصول طبیعی و لبنی از فرآورده های شیری گاوی، گوسفندی و بزی می باشد که همه جای ایران تولید می شود ولیکن پنیر شیراز کرمانشاه، اردبیل به سبب نوع آب و هوایی آن مناطق طعمی بسیار خوشمزه تر دارد و این محصول لبنی یکی از خوراکیهای مورد علاقه در سفره ایرانیان در وعده صبحانه می باشد که معمولا آن را در کنار کره محلی یا پاستوریزه، گردو، خیار و گوجه و غیره مصرف می نمایند پنیر محلی خلخال که یکی از شهرستانهای استان اردبیل است به دلیل لبنیات خوشمزه ایی که تولید می کنند.

مسیر موفقیت با یک تیم پیموده خواهد شد

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا