آراد برندینگ

با کسب و کاری ایده آل در حوزه عسل درآمدم رونق یافت

با کسب و کاری ایده آل در حوزه عسل درآمدم رونق یافت

همانطور که می دانید عسل یک محصول بسیار پر طرفدار می باشد که هم در بازار داخلی و هم در بازار جهانی جایگاه بالایی دارد، با توجه به این امر وارد حوزه پولساز عسل شدم و توانستم پله های ترقی را به سرعت بپیمایم و از رقبای خود پیشی بگیرم و در نهایت به درآمد بالایی برسم، در این قسمت شما را با حوزه عسل بیشتر آشنا می کنم.

عسل اشترانکوه

یکی از ماده غذایی شناخته شده در تهران عسل طبیعی اشترانکوه می باشد این مواد غذایی کاملا سالم و ارگانیک می باشد عسل اشترانکوه ناب امروزه با توجه به ویژگی منحصربفردی که دارد توانسته در شهر بزرگ تهران از فروش بسیار خوبی برخوردار باشد عسل اشترانکوه علاوه خواص درمانی و خوراکی در کل ایران مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. عسل محصولی انرژی بخش فوق العاده غنی می باشد که از 80% قند طبیعی ساخته شده است همچنین دارای ویتامینهایی متعدد از جمله: پیریدوکسین، اسکوربیک، ریبوفلاوین و غیره می باشد.

با کسب و کاری ایده آل در حوزه عسل درآمدم رونق یافت

عسل اقاقیا

برای تهیه عسل اقاقیا صد در صد طبیعی می توانید به فروشگاه تخصصی عسل ما مراجعه کنید چرا که یکی از بهترین فروشگاه هایی معتبر در ایران شناخته شده است عسل را در وزنهایی مختلف، صدرصد طبیعی را به شما مشتریان گرامی به صورت عمده ارائه خواهد شد. این محصول نامبرده با توجه به کارایی به دسته بندیهای مختلف تقسیم شده است و ما در این مطلب بر اساس شهدی که برای تولید عسل استفاده می شود دسته بندی می کنیم: عسل چند گیاه: برای تهیه عسل چند گیاه همانطور از نامش پیداست از چند گیاه گوناگون برای تولید استفاده می کنند عبارتنداز: گل گاو زبان وحشی، یونجه، مریم گلی، گل بنفشه، گون، کلزا، کاکوتی، شبدر، کاسنی، افسنتین، ختمی و غیره بکار می رود.

با کسب و کاری ایده آل در حوزه عسل درآمدم رونق یافت

عسل صادراتی

عسل صادراتی یکی از بهترین نوع عسل است که جایگاه خوبی در بازار جهانی دارد، در رابطه با کشورهای صادرکننده عسل می توان گفت، چین، نیوزلند، آرژانتین، آلمان و مکزیک پنج کشور اول در صادرات عسل هستند. چین ۱۱ درصد از سهم صادرات عسل در جهان را دارد. سهم نیوزلند و آرژانتین نیز به ترتیب ۱۱ درصد و ۸ درصد در بازار جهانی است. در واردات این محصول آمریکا بیشترین سهم را با ۲۲ درصد دارد. آلمان در واردات نیز سهم زیادی دارد و در واقع عسل را Re Export می کند. این کشور این ماده پر خاصیت را وارد کرده و خود مجدد آن را صادر می کند.

با کسب و کاری ایده آل در حوزه عسل درآمدم رونق یافت

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا