آراد برندینگ

افزایش درآمد تنها راهی بود که به آن می اندیشیدم!

افزایش درآمد تنها راهی بود که به آن می اندیشیدم!

با خودم عهد بسته بودم که شرایط زندگی خودم را تغییر دهم و تحولی در زندگی و درآمدم ایجاد کنم. خدا را شکر می کنم که مرا در این هدف یاری کرد و مسیر صحیح موفقیت و کسب درآمد را به من نشان داد. فعالیت در حوزه سودمند انواع بالش توانست مرا به آرزویم که افزایش درآمد بود برساند. در ادامه مقاله، به معرفی سه نمونه از بالش می پردازم، در صورت تمایل همراه من باشید.

بالش لوله ای

از قدیم تا به امروز استفاده از بالش لوله ای در بین مردم بسیار رایج بوده است که مدل لوله ای آن نیز از دیرباز مورد توجه عموم مردم بوده است زیرا بسیار کاربردی و راحت هستند و ما دزر زیر برای شما توضیحاتی را آورده ایم تا راحت تر انتخاب کنید.

می توانید از بین اشکال و اندازه های مختلف یک نمونه را انتخاب کنید که مناسب دکوراسیون خانه شما باشد.

از میان بالشهای سنتی که دارای اشکال و اندازه های مختلف هستند نمونه ایی را انتخاب کنید که متناسب با مبلمان شما باشد.

بسیاری از این بالشها که به شکلهای سنتی هستند برای نمایش روی مبل، صندلی یا تختخواب گزینه ایی عالی و ایده ‌آل می باشند که علاوه بر زیباتر کردن مبل کاربردهایی دیگر نیز دارند.

بالشهای لوله ایی با روبالشتی مخمل به دیگر مجموعه بالشهای شما تنوع می بخشد و سبب می شود تا آنها نیز بیشتر به دید بیایند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-18T194422.832.jpg

بالش طبی

انواع متنوع بالش طبی بر خلاف بالش های معمولی فشاری به ستون فقرات وارد نکرده و ناحیه گردن را پوشش می دهد همچنین گردن را در یک تراز مناسب با بدن قرار می دهد.

این امر سبب می‌شود تا نقاط فشار در گردن، شانه‌ها و پشت برداشته شود و طی این جریان خواب راحت‌تری خواهید داشت.

عواملی که انتخاب این بالش را عقلایی کرده اند شامل موارد زیر می باشند:

 آنتی باکتریال بودن

 آنتی آلرژی بودن

 و همچنین سهولت در شستشوی رویه بالش با زیپی که در کنار آن طراحی شده است و می توانید به راحتی آن را جدا کرده و در ماشین لباسشویی قرار دهید.

لاتکس فناوری است که از عصاره درخت کائوچو به دست می آید که برای تولید لباس، تشک و دستکش نیز از آن استفاده می شود منافذی روی لاتکس بالشت آلمانی طراحی شده است که باعث تنظیم رطوبت و تنفس بهتر بالشت می شود.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-18T194111.754.jpg

بالش پر قو

بین کالای خواب از جمله بالش پر قو سلامتی افراد ارتباط مستقیم وجود دارد اگر از کالای خواب نامناسب و غیر استاندارد استفاده شود باعث بروز بیماری های جبران ناپذیری خواهد شد.

زیرا افراد ساعتها بر روی این کالاها تماس فیزیکی دارند غیر استاندارد بودن این محصولات بر سر و گردن و ستون فقرات آسیب‌های فراوانی و غیرقابل جبران وارد می کند.

ملحفه و رو بالشی، که از اسمش مشخص است بر روی بالش و تشک قرار می گیرد که سرویس خواب کثیف نشود و هم به عنوان یک روکش بر روی رختخواب عمل می کند.

جنس ملحفه در سرویس خواب بسیار حائز اهمیت است و استفاده از پارچه ها و مواد اولیه در جنس کالا از بروز برخی بیماری‌های پوستی و حتی مو جلوگیری می کند.

.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-18T194615.702.jpg

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا