آراد برندینگ

چرم همانند آسانسور سریع تر مرا به مقصد ثروت رساند!

راز ثروتمند شدن همان چیزی است که می ‌تواند زندگی افراد بسیاری را دگرگون کند. برخی فکر می ‌کنند که این یک راز است که فقط اگر خوش ‌شانس باشند ناگهان مثل معجزه در زندگیشان وارد می ‌شود و برخی دیگر هم معتقدند که این راز ثروتمند شدن چیزی جز تلاش و پیدا کردن راه درست نیست. با قرار گرفتن در جمع افراد ثروتمند و موفق در حوزه های مختلف من نیز همانند ایشان قدم در مسیر اصولی و راه درست برداشتم و توانستم درآمدم را تا حد زیادی افزایش دهم. فعالیت و تلاش مستمر در حوزه انواع پوشاک از جمله پالتو چرم نتایج درخشانی را برایم به ارمغان آورد، در ادامه با این حوزه سودمند بیشتر آشنا شوید.

پالتو پوست ماری

اصلی ترین جایی که می توان تولید پالتو پوست ماری را به آن منصوب کرد زمانی بود که افسران و سربازان انگلیسی برای نجات یافتن از باد و بوران جنگ جهانی اول برای خود لباسهایی بلند وضخیم می دوختند.

اگرچه در زمانهای بسیاری موجب می شد تا جلوی حرکت آنها را بگیرد ومشکلات زیادی برایشان ایجاد کند، اما همین که بدنشان را از سرما در امان می داشت برای استفاده از آن دلیلی کافی بود.

اما پس از این قضایا اولین کسی که محصول پالتو را بصورت صنعتی و رسمی تولید کرد تام بربری بود کسی که توانست برای اولین بار پارچه ای با بافتی بسیار محکم و مقاوم در برابر سرما ایجاد کند و نام آنرا گاباردین گذاشت.

نام دیگری نیز که برای این محصول در آن زمان استفاده شد که به تاریخچه آن باز می گشت ترنج کت یا ترجمه آن کت سنگر بود.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-04T104808.382.jpg

پالتو چرم زنانه

از انواع چرم‌ طبیعی و ‌مصنوعی می توان محصولات مختلفی از جمله پالتو چرم زنانه را تولید کرد که از لحاظ ظاهر کاملا شبیه هم‌ هستند و تنها تفاوتی که دارند در قیمت و‌ دوام آنها می باشد که در مورد چرم طبیعی هم ‌قیمت و هم دوام بالایی دارند.

در تهیه چرم مصنوعی ابتدا پوششی را طراحی می کنند و روی سطح آن را با ماده ای پلیمری می پوشانند که ظاهر و‌ مقاومتی شبیه چرم را به وجود می آورد.

از این نوع چرم در تولید و ساخت صنایع دستی، کیف، کفش، پالتو و غیره استفاده می شود و انتخاب هر کدام از این نوع چرم ها بستگی به سلیقه افراد دارد.

خانم ها همواره در جستجوی خاص ترین سلیقه ها هستند.

همین سلایق خاص و ویژه و علاقه به طرح های جدید باعث شده است که‌ صنعت مد و‌ لباس با تغییرات گسترده روبرو شده باشد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-04T103505.670.jpg

پالتو چرم

یک پالتو چرم سبک وزن که از پوست روشن‌تری مانند پوست گوسفند ساخته شده است را می‌توان تنگ‌تر پوشید اما به یاد داشته باشید، ممکن است بخواهید لباس‌های خود را لایه لایه کنید ژاکت های سبک باید به جای تنگ و چسبان باشند.

پوست گوسفند و سایر پوستهای سبک به بدن شما کشیده می‌شوند و قالب می‌گیرند.

بنابراین هنگام امتحان کردن، اجازه دهید پوست های ضخیم، مانند پوست گاو، با استفاده معمولی بسیار کمی کشیده می شوند اگرچه روش هایی وجود دارد که می توانید آنها را بکشید.

پوستهای سبک تر، مانند پوست گوسفند، کشیده می شوند و در واقع، این بخشی از جذابیت آنهاست.

یک ژاکت پوست گوسفند به بدن شما قالب می‌دهد و به یک لباس بسیار شخصی تبدیل می‌شود، معروف‌ترین ژاکت‌های چرمی با خز، کت‌های پوست گوسفندی هستند که توسط هوانوردان اولیه می‌پوشیدند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-04T104140.387.jpg

.

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا