آراد برندینگ

خرید برنج هاشمی شیرودی گلستان

خرید برنج هاشمی شیرودی گلستان

به جرات می توان گفت یکی از مهمترین غلات و اقلام غذایی در بین مردم جهان برنج است و در برنامه غذایی نیمی از مردم دنیا به وفور دیده می شود برنج هاشمی درجه یک معطر تولید شده در استان گلستان که در سایت آراد برندینگ به تفصیل در مورد آن صحبت شده است یکی از بهترین نمونه های برنج در بازارهای خرید داخلی بوده که به دلیل عطر، طعم و دانه بلند آن میزان فروش بالا با قیمت مناسبی دارد این ماده خوراکی رنگی سفید و تقریبا کرمی داشته و بعد از پخت دانه آن کشیده تر می شود پس برای تهیه غذاهای مجلسی نیز مناسب است.

آمارها نشان می دهد که بعد از نیشکر و ذرت بیشترین میزان تولید غلات مربوط به برنج است و در کشورهایی با آب و هوای متفاوت همیشه زمینهای زیادی زیر کشت برنج قرار دارند.

خرید برنج هاشمی شیرودی گلستان

چون این دانه خوراکی ریز مقدار زیادی کربوهیدرات و نشاسته داشته و نقش موثری در سیر کردن افراد جامعه دارد در آشپزی ایرانی، چینی، هندی و اروپایی غذاهای بسیار خوشمزه و متنوعی از برنج درست می کنند البته در هر کشور گونه های مختلفی از برنج توسط کشاورزان پرتلاش کشت می شود و بعد از برداشت به بازارهای مصرف ارسال می شوند.

خرید برنج شیرودی

برنج یکی از انواع بسیار پرمصرف غلات بوده که سهم بسیار زیادی را در سبد غذایی مردم جهان تشکیل می دهد. جالب است که بدانیم نصف جمعیت جهان به خصوص کشورهای آسیایی، از برنج به عنوان غذای اصلی استفاده می کنند.

خرید برنج هاشمی شیرودی گلستان

همه ما می دانیم که کشور ایران سال های مدیدی است که از لحاظ منابع آبی و تامین آب، دچار خشکسالی و کمبود آب گشته است، به همین دلیل باید مصرف آب را برای مصارف کشاورزی کاهش داده تا بتواند بخشی از اثرات سوء ناشی از کمبود آب را جبران کند.

یکی از کارهایی که می توان در بخش کشاورزی و تولید برنج برای این مهم انجام داد با توجه به تقاضای خرید برنج شیرودی این است که از ارقام پر محصول که در مقدار مشخصی از زمین محصول بیشتری می دهد استفاده کرد.

از گذشته های دور برنجی که در اکثر استان های شمالی کشت می شد، برنج طارم بود که مقدار تولید آن در واحد سطح بسیار پایین است، به همین دلیل در سال های اخیر از ارقام دیگری نظیر شیرودی استفاده می شود که هم نسبت به آفات و بیماری ها مقاوم است و هم حدود دو برابر بیشتر از برنج طارم، محصول می دهد و همچنی قیمت کمتری نسبت به برنج طارم داشته و بسیاری از مردم خرید برنج شیرودی را ترجیح می دهند.

خرید برنج هاشمی گلستان

برای آنکه شما غذایی منحصر به فرد تهیه کنید باید نکاتی را در پخت برنج هاشمی گلستان در نظر داشته باشید اول اینکه یک قابلمه نسبتا بزرگ و مناسب با حجم برنج انتخاب کنید که در این صورت برنج روی هم انباشته نشده و دانه های آن به هم نمی چسبند.

نکته دوم اینکه زمانی برنج در داخل آب جوش در حال جوشیدن است چند تکه یخ یا آب سرد به آن بیافزاید چون با این شوک برنج قد بلند و منسجمی دارد همچنین می توانید در حین جوشیدن کمی روغن مایع اضافه کنید تا برنج دون دون شود و در آخر زمانی آن را آبکش می کنید روی برنج آب سرد بگیرید.

خرید برنج هاشمی شیرودی گلستان

یکی از پرمصرف ترین غلات در بین مردم ایران و جهان برنج بوده و با اطمینان می توان گفت که برنج قوت غالب سفره ما ایرانی است و از آن غذاهای خوشمزه ای تهیه می شود.

اما طبق تحقیقات برنج هاشمی گلستان یکی از مرغوب ترین انواع برنج می باشد پخت راحت و قد بلند این برنج خوش طعم سبب شده که آن را به عنوان برنج اعیانی و مجلسی بشناسند و خرید برنج هاشمی گلستان از رونق خوبی برخوداری باشد اما بعد از آنکه برنج هاشمی را خریداری کردید باید در ظرف درب دار و مناسب نگهداری شود تا دچار شپشک نشود چون در این صورت کیفیت خود را از دست می دهد اما باید بگویم که آفت زدگی این برنج دلیل بر ارگانیک و طبیعی بودن محصول است.

در هر ۱۰۰ گرم برنج چیزی حدود ۳۶۵ کیلو کالری ذخیره شده است که این انرژی به سبب وجود مواد مغذی مثل: فیبر خوراکی، کربوهیدرات، پروتئین و املاح معدنی زیاد است همچنین برنج را منبع غنی از انواع ویتامین B می دانند پس مصرف درست و به اندازه برنج می تواند به حفظ سلامتی ما کمک نماید اما حواستان باشد که در مصرف آن زیاده روی نکنید که سبب چاقی و اضافه وزن می شود.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا