آراد برندینگ

خرید مشعل صنعتی گازی

خرید مشعل صنعتی گازی

ترکیب سوخت و هوا با اعمال یک جرقه ایجاد شعله می کند هماهنگی این اعمال را یک وسیله مکانیکی به نام مشعل انجام می دهد مشعل گازی و برقی در مقیاس کوچک خانگی و مقیاسهای بزرگتر پالایشگاهی و نیروگاهی تولید می شوند که ما در ادامه مقاله سایت آراد برندینگ بیشتر در خصوص این نمونه ها با شما صحبت خواهیم نمود.

خرید مشعل صنعتی گازی

هوایی که مشعل برای سوزاندن سوخت استفاده می کند می تواند هوای طبیعی و آزاد باشد اما در مقیاسهای صنعتی این هوا توسط یک فن دمنده هوا ایجاد می شود که خود توسط یک موتور این کار را انجام می دهد.

مشعلها کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف دارند در صنایع غذایی، کوره های ذوب شیشه، صنایع پتروشیمی، کوره های آجرپزی صنایع پلاستیک که کار آنها ایجاد حرارت و گرما است و بیشترین کاربرد آنها در موتورخانه ها و روشن کردن بویلرها می باشد.

مشعلها به طور کلی شامل دو مدل تک مرحله ای و دو مرحله ای هستند و به لحاظ مصرف سوخت انواع مختلفی دارند که شامل گاز سوز دوگانه سوز مازوت سوز  گازوئیل سوز و جامد سوز می باشند.

ظرفیت حرارتی مشعلها همچون مشعل مرغداری گازی نیز با هم فرق می کند و آنهایی که برای مصارف صنعتی و نیمه صنعتی استفاده می شوند دارای ظرفیت حرارتی بالاتری هستند و مشعلهای خانگی ظرفیت حرارتی کمتری دارند و زمان کمتری مورد استفاده قرار می گیرند.

مشعل صنعتی گازی

در میان سوختهای بسیاری که برای مصارف گوناگون وجود دارد منابع گازی یکی از بهترینها هستند و در مشعل نیز مورد استفاده قرار می گیرند و طبیعتا در مصارف صنعتی که مقیاس وسیعتری دارند مصرف گاز نیز بیشتر است.

خرید مشعل صنعتی گازی

سوخت مورد استفاده مشعل صنعتی گازی، گاز طبیعی یا همان گاز شهری است و چون این سوخت معمولاً همیشه در دسترس است استفاده از مشعلهای گازی راحت تر می باشد این نوع مشعلها مهمترین مشعلهایی هستند که کاربرد صنعتی دارند و نسبت به مشعلهای دیگر ارزان تر هستند.

مشعلهای گازی به طور معمول فضای کمی را اشغال می‌کنند کمترین میزان سوخت را استفاده می کنند و کمترین میزان صدا و آلودگی را برای محیط زیست ایجاد می کنند و نصب و راه اندازی آن نیز به آسانی انجام می شود.

این مشعلها را از بهترین تجهیزات و مواد اولیه استاندارد تولید می کنند و توسط بهترین سیستمهای امنیتی کنترل می کنند تا با اعمال تدابیر امنیتی خودکار توسط قسمتهای مختلف مشعل از بروز خطرات جانی و مالی جلوگیری شود.

مشعلهای گازسوز در مقایسه با انواع دیگر مشعلها بیشترین راندمان حرارتی را دارند و بدنه آنها از جنس آلومینیوم است و قطعات دیگر مشعل روی آن قرار گرفتند فن آن گریز از مرکز است و دارای موتور تکفاز و یا سه فاز می باشد.

خرید مشعل صنعتی

انتخاب انواع تجهیزات و ماشین آلات پرکاربرد که مشعل صنعتی اصفهان هم شامل آن می شود نیازمند آگاهی دقیق از نحوه کار دستگاه و شناخت کامل مدلهای مختلف آن می باشد به همین دلیل همواره توصیه می شود با استفاده از تجربه و مشاوره افراد متخصص به خرید مشعل صنعتی پرداخته تا هماهنگی کاملی با عملکرد مورد انتظار شما داشته باشد.

خرید مشعل صنعتی گازی

پیش از انتخاب و خرید مشعل صنعتی با ورق ضد زنگ به این نکته توجه کنید که آیا توان و ظرفیت آن مناسب برای پاسخگویی کارگاه و یا موتورخانه مورد نظر شما می باشد یا خیر زیرا اگر مشعلی با ظرفیت پایین خریداری کنید قادر نیست دمای لازم برای رسیدن به سیستم احتراق را تامین سازد.

این موضوع در مورد خرید مشعل با توانی بیش از حد نیاز هم صدق می کند زیرا در چنین شرایطی هزینه بیشتر به استفاده کنندگان از آن و بار اضافی به موتور تحمیل خواهد شد که یکی از شایع ترین مشکلات خرید مشعل صنعتی با ظرفیت بالا، آسیب رساندن به لوله ها و اتصالات است.

شرکت فنی و مهندسی پیش روی شما آمادگی دارد ضمن عرضه باکیفیت ترین انواع مشعل صنعتی به ارائه مشاوره های رایگان در ارتباط با انتخاب بهترین مدل و آموزش نحوه کار با آن پرداخته و تضمین قابل قبولی درمورد کارایی درست و دقیق مشعل به خریداران محترم ارائه دهد علاوه بر اینکه خدمات پس از فروش شامل تعمیرات و یا تامین قطعات اصل را هم تضمین خواهد کرد.

با خرید مشعل صنعتی از شرکت ما این اطمینان را خواهید داشت که علاوه بر دریافت محصولی درجه یک و بادوام، از گارانتی و خدمات همه جانبه مهندسان زبده بهره مند خواهید شد.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا