آراد برندینگ

عروسک روسی پسرانه تهران

عروسک روسی پسرانه تهران

امروزه معروفترین عروسک ها، عروسک روسی اصفهان و تهران است که با ظاهری فانتزی و بسیار زیبا بوده و با پارچه های لطیف زیبایی که تولید شده است مخاطبان زیادی را در گروه سنی مختلف جذب کرده است.

از دیرباز دختر بچه ها برای سرگرمی و بازی خود عروسکی در دست می گرفتند و ساعت ها با آن بازی می کردند. در زمان های قدیم عروسک های پارچه ای بودند که گاها مادر کودک با هنر دست خودش و طبق سلیقه ای که داشت عروسکی برای کودک خود می دوخت و فرزند خود را سرگرم می کرد.

رفته رفته با پیشرفت علم بشر و تکنولوژی شروع به ساخت عروسک های پلاستیکی با چشمان رنگی و موهای مصنوعی کردند که بسیار هم زیبا بودند و در انواع و اقسام مختلف دربازار موجود بود.

عروسک روسی پسرانه تهران

در ضمن ما به شما تضمین کیفیت و قیمت هم میدهیم و صد در صد با خرید از سایت آراد برندینگ تجربه متفاوت تری در خرید غیر حضوری خواهید داشت.

بعد از آن عروسک های زیادی تولید شدند که تنوع بسیار بالایی داشتند و بالاخره رسید به تولید و ساخت عروسک روسی که مثل عروسک های پلاستیکی که سعی میکردند دقیقا شبیه انسان باشد نیست و معمولا فقط دو نقطه به عنوان چشم در صورت این عروسک موجود است.

این عروسک که به عروسک خنگ هم معروف است و با مدل های قبل از این تفاوت های زیادی دارد در دنیای امروز بسیار طرفدار پیدا کرده و سازنده این عروسک را معروف و برند کرده است. این عروسکها که فقط دو چشم دارند و غیر از این ها چیزی در صورتشان نیست تبدیل به محبوب ترین عروسک های جهان شده اند و سفارش برای خرید این عروسک ها بسیار بالاست.

عروسک روسی عمده با بهترین کیفیت

کارخانه هایی وجود دارند که با استفاده از بهترین مواد اولیه و باکیفیت به تولید عروسک روسی عمده می پردازند. برای تهیه عروسک روسی عروس داماد حتما به صورت عمده اقدام نمایید تا هزینه های کمتری را متحمل شوید. به هنگام تهیه این نوع عروسک ها نکاتی را باید رعایت کنید:

عروسک روسی پسرانه تهران

همه اجزای عروسک را خوب نگاه کنید و بررسی نمایید تا زدگی و پارگی نداشته باشد. کیفیت و جنس آن را مورد توجه قرار دهید تا از با کیفیت ترین آن را تهیه نمایید.

یکی از عروسک های قدیمی که از لحاظ کاربرد و ظاهر ، تغییرات بسیاری داشته اند، عروسک روسی کیف دار می باشد که امروزه از تنوع بالایی برخوردار می باشد. به مرور زمان عروسک روسی پسرانه قدیمی چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ مدل، مدرن تر شده اند. از مدل های قدیمی بیشتر برای دکور در منزل استفاده می شد ولی امروزه این عروسک روسی اصفهان نه تنها مورد پسند کودکان می باشد، بلکه توجه همه افراد در هر رده سنی  و همچنین توجه همه جنسیت ها را به خود جلب کرده است.

چند دلیل وجود دارد که باعث می گردد گرانترین عروسک های روسی طرفداران بسیاری داشته باشند و اینکه چند است سوال می باشد. شکل ظاهری عروسک روسی یک نمونه از آن می باشد. به این صورت که نداشتن دهان، گوش و بینی باعث شده تا صورت و چشمان گرد و لپ های گل انداخته این عروسک، ظاهری زیبا به آن دهد. همچنین داشتن لباس هایی که واقعی به نطر می رسند یکی از دلایل گران بودن آن می باشد.

عروسک روسی تهران

این نوع از عروسک که با موهایی شبیه موی انسان و پارچه هایی نرم ساخته شده است را عروسک روسی می گویند که در تهران عده ای زیادی به تولید این عروسک ها مشغول هستند.

عروسک روسی پسرانه تهران

و همانطور که گفتیم عروسک روسی تهران هم در بین بزرگسالان و هم در بین کودکان محبوبیت دارد و بنا به سلیقه شخصی می توان این عروسک رادر هر جایی از فضای خانه که حال روحی خوبی به انسان می بخشد گذاشت.

چیزی که این عروسک ها را از مدل های دیگر این محصول متمایز می کند ظاهر این عروسک است که بینی و دهان ندارد و فقط دوتا چشم دارد با گونه های صورتی و گاهی موهایی که روی صورت ریخته شده و قشنگی خاصی به چهره این عروسک می دهد؛ طراحی لباس های این نوع عروسک ها بسیار جذاب است و دل هر ببیننده ای را میبرد.

یکی دیگر از انواع این عروسک ها معروف است به عروسک روسی تبریز که به احتمال قوی سازنده های این عروسک در کل کشور این محصول را تولید می کنند و به دست مشتریان و خواهان این نوع عروسک می رسانند.

لباس هایی که برای این عروسک های دلبر دوخته می شود تنوع بالایی دارد و در چند مدل دخترانه، پسرانه، اسپرت، دامن مجلسی و کت و شلوار و… است که حسن سلیقه سازنده این عروسک را می رساند. طراحی دست و پای این عروسک به قدری با ظرافت دوخته شده که هر کسی ببینید ناخودآگاه دوست دارد که آن را بخرد.

اگر شما جزء افرادی هستید که برای کادو دادن سردرگم می شوید و نمی توانید برای خرید یک کادوی مناسب تصمیم بگیرید این عروسک ها گزینه های بسیار خوبی هستند برای هدیه دادن به کودکان و دوستانتان چرا که هم زیباست و معمولا اکثرا مورد پسند همه افراد هست ضمن اینکه از نظر قیمت هم کاملا مناسب است.

 

5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا