رپورتاژ آگهی

کدام دوربین های مداربسته برای آپارتمان های لوکس مناسب هستند؟

کدام دوربین های مداربسته برای آپارتمان های لوکس مناسب هستند؟

دوربین مارکت

با پیشرفت های دنیای مدرن، سبک زندگی انسان ها نیز دچار تغییرات زیادی شده است و زندگی در آپارتمان های لوکس، جذابیت های زیادی برای مردم پیدا کرده است؛ تا جایی که این روزها بیشتر افراد ترجیح می دهند در یک آپارتمان با امکانات به روز زندگی خود را بگذرانند تا آسایش و راحتی بیشتری را تجربه کنند.

هر چند که در مقایسه با خانه های ویلایی و یا خانه هایی با تعداد واحدهای کمتر، آپارتمان ها کمتر در معرض هدف مجرمان هستند، اما این مجموعه ها هم به میزان بالایی از امنیت نیاز دارند. اقدامات مناسب زیادی مانند استخدام نگهبان و پرسنل امنیتی برای تامین امنیت آپارتمان ها وجود دارد که از میان آنها خرید دوربین مداربسته برای فضاهای مختلف آپارتمان، راه حل آسان تر و نیز امن تری می باشد. این دوربین ها امکان مشاهده تصاویر زنده و یا ضبط شده از فضاهای آپارتمان را در هر نقطه ای حتی دور از محیط برای شما فراهم می کنند.

خطرات زیادی در کمین آپارتمان ها و نیز ساکنان آن هستند که ضرورت نیاز به مراقبت و نظارت را خاطرنشان می کنند. اگر شما هم قصد خرید دوربین مداربسته برای آپارتمان خود دارید، بررسی فضاهای مناسب نصب دوربین امنیتی و نیز انواع دوربین مناسب برای محیط های آپارتمانی را در ادامه این مطلب بخوانید تا ایده بهتری درباره انتخاب این دوربین ها برای آپارتمان های لوکس خود داشته باشید. هم چنین می توانید مدل های متفاوتی از این دوربین ها را در سایت مجموعه دوربین مارکت مشاهده کنید.

دوربین مداربسته در کدام فضاهای آپارتمان مناسب تر است؟

آپارتمان های لوکس و جذاب از فضاهای متنوعی تشکیل شده اند که این طراحی زیبا از دلایل جذابیت این ساختمان های گران بها می باشد. وجود وسایل و تجهیزات با قیمت های گزاف، نیاز به امنیت را در این فضاها بیشتر نمایان می کند. لابی های زیبا و پر از وسایل لوکس با مساحت های زیاد و تعداد بیشتر آسانسورها و در کل فضاهای مشاع گسترده، از دلایل نصب تعداد بیشتری از دوربین های امنیتی در این فضاها می باشد. هنگام انتخاب فضای مناسب برای نصب تجهیزات امنیتی، باید میزان وجود خطر و حوادث را در هر فضا بررسی کرده و مکان هایی که بیشترین احتمال آسیب را دارند، برای نصب دوربین امنیتی در نظر بگیریم.

 راهروها
 راه پله ها
 لابی
 سالن اجتماعات
 محوطه های بیرونی
 پارکینگ ها
 ورودی و خروجی ها

از جمله فضاهایی هستند که با نصب یک دوربین امنیتی، به ایمنی بیشتری خواهند رسید. در نتیجه، خرید دوربین مداربسته در این فضاها مزایای بیشتری برای ساکنان آپارتمان ها به دنبال دارد. علاوه بر این در فضاهای داخلی هر واحد نیز می توان از دوربین مداربسته به عنوان یک گزینه امنیتی نام برد که بر اساس انتخاب افراد می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. چه فضای داخلی باشد و چه فضای خارجی، خرید دوربین مداربسته مانند استخدام یک نگهبان همیشه بیدار است که از شما در برابر آسیب محافظت خواهد کرد. خرید پکیج های دوربین امنیتی مانند پکیج داهوا که ترکیبی از دوربین های فضای داخل و خارج را در کنار لوازم جانبی با قیمتی بسیار مقرون به صرفه ارائه می کنند، پیشنهادی جذاب برای یک آپارتمان بزرگ و لوکس می باشد.

داهوا

مزایای دوربین های امنیتی در آپارتمان ها

سیستم های دوربین مداربسته مزایای بی شماری برای یک آپارتمان و ساکنان به همراه دارند که بزرگ ترین آنها امنیت است. هدف اصلی این دوربین های نظارت تصویری، برقراری نظم و امنیت در ساختمان های با کاربری های متفاوت می باشد؛ آپارتمان ها یکی از این کاربری های مسکونی هستند که می توانند نفع زیادی از نصب یک سیستم امنیتی داشته باشند.

 پیشگیری از جرم و خطر
 نظارت از راه دور
 امنیت و آرامش خاطر
 ضبط تصاویر به عنوان مدرک

این موارد از جمله مزیت های عمده و مهم دوربین مداربسته برای مجموعه های مسکونی و افرادی که در این مجموعه ها ساکن هستند، می باشند. برای ایجاد ایمنی در محیط زندگی خود و نیز بهره بردن از این مزیت ها، می توانید اقدام به خرید دوربین مداربسته از فروشگاه های آنلاین معتبر مانند دوربین مارکت نمایید تا به راحتی با یک پکیج دوربین مداربسته، ایمنی را به آپارتمان خود هدیه کنید.

انواع دوربین مناسب برای فضای آپارتمان

بازار جهانی دوربین های مداربسته با پیدایش فناوری هایی مانند دید در شب، هوش مصنوعی، تشخیص چهره و یا امکان ارتباط صدای دو طرفه، پیشرفت های بزرگی داشته است. در گذشته و در سال های اولیه ابداع دوربین های امنیتی، این دوربین ها فناوری های ساده ای داشتند؛ اما با گذشت زمان، تکنولوژی در دوربین ها نیز پیشرفت کرد و امروز هزاران مدل از دوربین های مداربسته با تکنولوژی های پیشرفته برای انتخاب افراد در بازار موجود می باشند. در مورد دوربین های آپارتمان نیز این مساله صادق است و برای انتخاب مدل دوربین برای فضاهای مختلف آپارتمان باید فناوری دوربین ها، اهداف امنیتی و نیز بودجه خود را بررسی کرده و با توجه به این موارد، انتخاب موفقی انجام دهیم.

انواع مختلفی از دوربین ها برای فضاهای آپارتمانی مناسب هستند که بر اساس نیاز شما تعیین می شوند. دوربین های دام، بالت و اسپیددام، انواع شکل ظاهری دوربین های مداربسته و دوربین های آنالوگ، تحت شبکه و بی سیم، انواع فناوری های دوربین مداربسته می باشند. دوربین های بالت عموما برای فضاهای بیرونی استفاده شده و ظاهر بزرگ تری دارند و بنابراین نه از نظر کاربرد و نه ظاهر برای فضاهای داخلی مناسب نیستند.

دوربین های مداربسته فضای داخلی عموما از خانواده دام بوده و برخی از آنها که نیز برای امنیت خانه و خانواده سفارشی سازی شده اند و ظاهر بسیار شیکی نیز دارند که طراحی ساده آنها باعث میشود حتی با دکوراسیون های مینیمال نیز هماهنگ بوده و لطمه ای به آن وارد نمیکنند. همچنین دوربین های تحت شبکه از نوع بیسیم به دلیل عدم نیاز به سیم کشی، ظاهر منزل شما را تحت تاثیرمنفی قرار نمیدهند و امکان مشاهده تصاویر و هشدارها در برخی دوربین های خاص روی صفحه موبایل از مزیت دیگر دوربین های تحت شبکه نوین است.

دوربین های راهرو ها و فضاهای بسته نیز باید دید در شب مادون قرمز و یا استار لایت داشته باشند، چرا که اگر فضا را با نور لامپ روشن کنند، در محیط های بسته کارایی لازم را ندارند. سایر فضاهای یک آپارتمان مثل پارکینگ، درب ورودی و… نیز دوربین هایی با ویژگی های خاص نیاز دارند، مشاوره تخصصی فروشندگان دوربین مداربسته میتواند شما را در انتخاب دوربین مطابق با فضای مورد نظر یاری رساند.

با انتخاب یک فروشگاه شناخته شده و تحقیق درباره این مدل ها، می توانید بهترین دوربین را برای آپارتمان خود بیابید. مدل های متنوعی از انواع دوربین مداربسته در سایت دوربین مارکت به آدرس www.Doorbinmarket.com قابل مشاهده است.

دوربین داهوا

خرید دوربین امنیتی آپارتمانی از دوربین مارکت

بهترین پیشنهاد برای سیستم امنیتی یک آپارتمان بزرگ، پکیج های دوربین مداربسته می باشد که ترکیبی از مدل های متفاوت دوربین هستند که در تعداد بالاتری عرضه می شوند. این مساله سبب می شود که این پکیج ها با قیمت های عمده به فروش برسند و هزینه ها را برای افراد تا حد زیادی کاهش دهند.

پکیج داهوا از برند مشهور و کارآزموده داهوا، یک گزینه عالی برای امنیت آپارتمان ها می باشد که از کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسبی برخوردار است. برای خرید پکیج داهوا، یک مجموعه معتبر را پیدا کنید که از بابت اصل بودن دوربین و نیز گارانتی معتبر آن اطمینان داشته باشید. دوربین مارکت یکی از این نمایندگی ها می باشد که میزان رضایت مشتریان از این مجموعه عدد قابل قبولی بوده است.

.

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا