آراد برندینگ

تخمه آفتابگردان فلفلی خوی

تخمه آفتابگردان فلفلی خوی

امروزه به روش های مختلف خرید تخمه آفتابگردان صادراتی انجام می شود که هم به صورت حضوری و هم اینترنتی می توان آن را سفارش داد.تخمه آفتابگردان به دلیل داشتن فیبر به افرادی که مبتلا به یبوست هستند می تواند کمک زیادی کند.مصرف این تخمه برای درمان اسهال خونی در بدن بسیار مفید می باشد.افرادی که روزانه از تخمه آفتابگردان استفاده می کنند احتمال بروز به سرطان خون در آنها بسیار کم خواهد بود.مغز این تخمه می تواند به درمان بیماری های پروستات و کولون بسیار موثر باشد.به دلیل وجود خاصیت های زیاد در تخمه آفتابگردان چینی پیشنهاد می شود خانم های باردار هم از آن استفاده کنند چرا که مصرف آن می تواند فشار خون بالا را در آنها کنترل کند.

تخمه آفتابگردان فلفلی خوی

در بازار داخلی و بازار صادراتی میزان قیمت تخمه آفتابگردان صادراتی به عوامل مختلفی بستگی دارد.در واقع میزان کیفیت، نوع تخمه، تازه بودن، خام یا بو داده آن تاثیر بسیار زیادی در نحوه قیمت گذاری آنها خواهد داشت.توصیه می شود مصرف تخمه آفتابگردان در روز فقط 1600 میلی گرم استفاده شود تا از ایجاد فشار خون بالا و حتی بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری شود.در صورتی که علاقه زیادی به تخمه آفتابگردان دارید باید آن را از فروشندگان معتبر خریداری کنید تا هم از کیفیت بالا و هم از قیمت مناسب بهره مند شوید. در ادامه ی این مقاله با آراد برندینگ همراه باشید.

تخمه آفتابگردان فلفلی

طبق آمار به دست آمده تخمه آفتابگردان صادراتی دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و به کشور های مختلف هم صادر می شود.این تخمه دارای روی، فیبر، آهن بوده که می تواند برای اکسیژن رسانی به گلبول های قرمز کمک زیادی کند.جالب است بدانید مصرف بیش از اندازه از تخمه آفتابگردان می تواند باعث به وجود آمدن حساسیت و آلرژی زیاد شود پس سعی کنید به مقدار لازم از آن استفاده کنید.بهتر است بدانید تخمه آفتابگردان در دامداری ها هم جهت تغذیه دام استفاده می شود. در واقع میزان کیفیت، نوع تخمه، تازه بودن، خام یا بو داده آن تاثیر بسیار زیادی در نحوه قیمت گذاری آنها خواهد داشت.

تخمه آفتابگردان فلفلی خوی

طبق آمار های به دست آمده تخمه آفتابگردان فلفلی می تواند برای درمان دیابت و حتی کلسترول نقش مهمی داشته باشد.استفاده از این تخمه به دلیل فلفل قرمز می تواند هیپرگلیسمی را کاهش داده و قند خون را میزان قابل توجهی تنظیم کند.در بسیاری از افراد دیابت به صورت گلیکاسیون در بدن آنها وجود دارد که مصرف تخمه آفتابگردان می تواند این بیماری را هم کنترل کند. لازم به ذکر است تخمه آفتابگردان عمده نمکی دارای ویتامین E بوده و شما با مصرف 30 گرم از آن می توانید نیاز بدن به این ویتامین را به مقدار قابل توجهی تامین کنید.در واقع ویتامین D می تواند به صورت آنتی اکسیدان عمل کرده و رادیکال های آزاد وجود در بدن را کنترل کند.

تخمه آفتابگردان خوی

تخمه آفتابگردان همچنین در بسیاری از غذا ها، سالادها و شیرینی ها کاربرد دارد. جالب است بدانید که مصرف تخمه آفتابگردان بر درمان کبد چرب تاثیر مثبت می گذارد و در نتیجه، مشکلات پوستی که حاصل از کبد چرب هست را تا حد زیادی کاهش میدهد زیرا تخمه آفتابگردان چربی مفید دارد که براحتی قابل هضم است و مشکلات قلبی عروقی ایجاد نمی کند.بعلاوه، تخمه آفتابگردان بمب آنتی اکسیدان هاست و ویتامین E یکی از آن هاست که با افزایش گردش خون به جوانسازی پوست و رفع چین و چروک کمک شایانی می کند. همین خاصیت و چربی مفید تخمه آفتابگردان سبب شده است تا صاحبان صنایع غذایی به فکر تولید روغن خوراکی از این گیاه مفید بیفتند.

تخمه آفتابگردان فلفلی خوی

مجهز ترین خط تولید و سورتینگ تخمه آفتابگردان خوی قرار دارد و این نوع تخمه یکی از بهترین و شناخته شده ترین تخمه ها در داخل و خارج کشور است.تخمه آفتابگردان بخاطر خواص فوق العاده ای که برای بدن انسان دارد و همچنین داشتن جنبه تفریحی برای افراد در حین تماشای مسابقات ورزشی و فیلم و سریال، یکی از خوراکی های محبوب افراد در تمام دنیاست که امروزه با مدرنیزه شدن واحدهای تولید این محصول و نیز تنوع طعم های آن، سرعت تولید و کیفیت این محصول نیز بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است که شرکت ما توانسته به یکی از بهترین و بزرگترین تولیدکنندگان این محصول بدل شود و خرید تخمه را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا