آراد برندینگ

قیمت خیار خاردار گلخانه ای ورامین

قیمت خیار خاردار گلخانه ای ورامین

نکته دیگری که باید در رابطه با خیار خاردار درختی به آن توجه کنیم این است که این خیارها علاوه ‌بر گلخانه یا فضاهای باز می‌ توانند درون گلدان نیز رشد و پرورش یابند خیار خاردار از دسته خیار‌هایی است که معمولاً هنگام تولید از سایزهای یکسانی برخوردار می ‌باشند و در برابر بسیاری از آفتها می ‌تواند مقاومت خوبی را از خود نشان بدهند.

خیار خاردار و خیار محلی علاوه‌ بر این ‌که به‌ صورت میوه مصرف می‌ شود می‌ تواند در تولید انواع ترشی و خیارشور نیز مؤثر واقع شود این خیارها ریشه ‌هایی به عمق بیست سانتی ‌متر دارند و تمایل دارند در محیطی رشد کنند که از رطوبت مناسبی برخوردار باشد.

قیمت خیار خاردار گلخانه ای ورامین

مجموعه ما با دارا بودن انواع خیارهای خاردار می ‌تواند پاسخگوی شما بوده و همچنین آنها را با نازل‌ ترین قیمت و به‌ صورت عمده در اختیارتان قرار بدهد و سایت آراد برندینگ به شما پیشنهاد می ‌شود تا برای خرید این خیارها ابتدا وارد سایت ما شده و با پر کردن فرم مشاوره و فروش درخواست خود را ثبت کنید تا محصول سفارش داده‌ شده در اولین و کوتاه‌ ترین زمان ممکن به دست شما برسد.

همان‌ طور که گفتیم شما می‌ توانید این گیاه را درون گلدان بکارید و در کاشت آن به تنها نکته ‌ای که باید توجه کنید این است که حتما خاک آن را در هر روشی که می ‌توانید مرطوب نگه دارید این خیار از خواص فراوانی برخوردار می ‌باشد که از مهم ‌ترین آنها می ‌تواند رفع خشکی پوست باشد به دلیل این‌ که آب بدن را تا حد زیادی تامین می ‌کند و این امر سبب سلامت و زیبایی پوست نیز می‌ شوند.

فروش خیار گلخانه ای ورامین

نه تنها ریشه خیارهای گلخانه ایی ورامین بلکه تمامی خیارهای گلخانه ایی دارای ریشی سطحی از خاک هستند و برای خاک باید سطح خاک را به یک سطح صاف و همواری تبدیل کرد و غنی از مواد غذایی است و خاک را باید برای کشت هم الارض کرد و در این امر ریشه یکساله آن را بر مبنای خاک نمونه آن می سنجند.

قیمت خیار خاردار گلخانه ای ورامین

یکی از عمده ترین مسائل و نگرانی ها برای قیمت خیار گلخانه ای ورامین را می توان به کم بودن آن در برخی شهرها و به سموم آنها اشاره داشت که افراد زیادی بر این باورند که این سموم قادر است تا انسان را دچار مشکل کند و آسیبهای جدی ایی به دستگاه های مختلف بدن برسانند و در فرایند هضم و گوارش آن مقادیر بالایی سم تولید و در ادامه پس از چندین سال مشکلات زیادی را برای دستگاه گوارشی بدن ایجاد می کند.

خیارها همانند سیب قرمز خود به عنوان میوه ایی مجلسی و زیبا کارایی و کاربدر بالایی را ایفا می کنند و هم در انواع سالادها و دسرهای افرادی که دارای رژیم گیاهخواری هستند دیده می شوند.

خیارها در طب سنتی ایرانی به عنوان طعم دهنده ها با مزاج سرد است و کسانی که مزاج گرمی دارند می توانند میوه مفیدی را برای خود تلقی کنند.

خیارهای گلخانه ایی اغلب دارای ویژگی هایی هتسند که زیبایی خاصی دارند و برای پذیرایی از مهمانها و مجلسهای مهم از این خیارها استفاده می شود تا رنگ زیبایی به مجالس بدهند و زیبایی کار را بریا حفظ آبرو داشته باشد.

خیار خاردار بوته ای

اگر بخواهیم اقدام به کاشت خیار خاردار بوته‌ ای کنیم لازم است تا در ابتدا بذر خیار را به مدت  24ساعت در آب خیس کنیم سپس بذرها را می ‌کاریم فاصله دو بذر کاشته‌ شده باید بین 50 تا 70 سانتی‌ متر باشد.

قیمت خیار خاردار گلخانه ای ورامین

وجود این فاصله سبب می ‌شود تا شما خیار خاردار گلخانه ای با سایزهای مناسب داشته باشید البته اگر خیار کاشته‌ شده را برای تولید خیارشور می‌ خواهید می ‌توانید فاصله بین بذرها را کمتر بگیرید تا خیارهای کوچک‌ تری داشته باشید.

برخلاف میوه‌ های دیگر معمولاً خیار را باید قبل ‌از این ‌که به‌ طور کامل رسیده شود برداشت کرد که این برداشت معمولاً حدودا بین دو تا سه ماه بعد از کاشت می‌ باشد اگر بخواهید این محصول را در هوای گرم برداشت کنید میوه‌ های شما شل و بی‌ کیفیت می‌ شود اگر تمایل به برداشت میوه درجه یک دارید به شما پیشنهاد می‌ شود در صبح زود این میوه را برداشت کنید تا علاوه‌ بر طراوت زیاد عطر و طعم بی‌ نظیری را داشته باشد.

پیشنهاد می ‌شود اگر تمایل به نگهداری طولانی‌ مدت خیار دارید آن را در دمای پایین ‌تر از 18 درجه نگه ندارید زیرا دچار سرمازدگی می ‌شود لازم است بدانید که مناسب ‌ترین دما برای نگهداری طولانی ‌مدت از خیار می ‌تواند حدود 20 درجه باشد که بهتر است رطوبت محیطی که در آن نگهداری می ‌شوند تا 60 درصد نیز برسد اگر به این نکات توجه کنید می‌ توانید خیار نگهداری شده را با بهترین کیفیت در زمان لازم دریافت نمایید.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا