آراد برندینگ

قیمت ایزوگام دولایه فویلدار دلیجان

قیمت ایزوگام دولایه فویلدار دلیجان

از گذشته تا به امروز ایزوگام برفاب از انواع مختلفی مانند: دمیده، پلیمری، تک لایه و غیره تشکیل شده که در شهرهای مختلفی مانند: تبریز، دلیجان، یزد تولید شده است.

ایزوگام یعنی یک عایق ضد رطوبت و باران که برای پوشاندن پشت بام، استخر، تونل، پلهای هوایی، پارکینگهای طبقاتی، سدها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

ایزوگام همانطور که در سایت آراد برندینگ به آن اشاره شده است از داخل شدن آب و مواد جلوگیری می کند که از قیر و مواد نفتی تشکیل شده است و همچنین ساختمان و زمین و غیره را پوشش می دهد که باعث افزایش عمر آن مکان می شود.ژ

ایزوگام پلیمری از قیر درست شده است که از ویژگیهایی برخوردار می باشد مانند:

قیمت ایزوگام دولایه فویلدار دلیجان

بعد از این که نصب می شود از عمر بالایی برخوردار است به طوری که می توان در سالهای طولانی از آن استفاده کرد، در برابر برف، هوای سرد و زمستان از مقاومت بالایی برخوردار می باشد، این نوع ایزوگام با رعایت کردن استانداردهای ساختمان و خانه تشکیل می شود به دلیل این که از دارای ضخامت کمی می باشد سنگینی روی ساختمان ایجاد نمی کند.

ایزوگام به صورتهای مختلفی تولید می شود که بر اساس روکش هم درست می شود که شامل: با روکش آلمینیومی، بدون روکش آلمینیومی و با روکش سنگ ریزه می باشد.

قیمت ایزوگام دولایه فویلدار

یکی از معضلات مهم ساختمانها به ویژه در مناطق گرم و کویری گرم شدن خانه از طریق جذب نور خورشید از بام ساختمان است، طراحی ایزوگام دو لایه فویلدار با کشیدن یک لایه فویل آلومینیومی براق بر روی ایزوگام باعث بازتابش نور خورشید به ویژه در فصول گرم سال شده و مانع از ایجاد گرمای زیاد در ساختمان می شود.

بر عکس نیاز خانه های مناطق کویری به ایزوگام فویلدار، خانه های مناطق کوهستانی و استانهای سرد شمال غرب کشور که حتی در طول تابستان نیاز به سیستم سرمایشی داخل خانه هایشان ندارند به جذب گرما از طریق سقف نیاز داشته و بنابراین انتخاب ایزوگام فویلدار برای این خانه ها انتخاب خوبی نخواهد بود.

مورد دیگر استفاده از ایزوگام برای عایق بندی سرویسهای بهداشتی می باشد در ین مورد نیز نیاز به بازتابش نور نبوده و استفاده از ایزوگام فویلدار کاری بیهوده می باشد.

قیمت ایزوگام دولایه فویلدار دلیجان

همانطور که در توضیح مطالب پیش از این توضیح داده شد دانستیم ایزوگامها بر اساس تعداد لایه تشکیل دهنده به انواع دو لایه و تک لایه دسته بندی می شوند که ضخامت انواع دو لایه به 4 میلیمتر می رسد که به آن ایزوگام 4 میلیمتری می گویند.

تولید ایزوگامهای 4 میلیمتری که قیمتی متفاوت از قیمت ایزوگام دولایه فویلدار طبق استانداردهای جهانی و با استفاده از موادی مانند قیر معدنی و صنعتی، مواد پلیمری، پلی استر سوزنی، پودر تالک، پلی اتیلن و باند و چسب عمودی صورت گرفته و در انواع فویلدار و بدن فویل تولید می شود.

به منظور پوشش بام ساختمان در مناطق پر برف و باران استفاده از ایزوگامهای تک لایه مناسب نبوده و برای این مناطق باید حتما ایزوگام دو لایه که در ترکیب آن از مواد پلی استر سوزنی استفاده شده است به کار برده شود.

بنابراین دانستیم که نوع ایزوگام مناسب با توجه به نوع کاربری متفاوت بوده و حتی در کاربری مشابه مانند پشت بام هم نوع ایزوگام با توجه شرایط اقلیمی هر منطقه متفاوت است.

ایزوگام دولایه دلیجان

از سالها پیش منطقه دلیجان به عنوان برترین تولید کننده انواع ایزوگام دو لایه دلیجان در کشور ما شناخته شده بود و تمام مردم این محصولات را به نام این شهر می شناسند و به کیفیت آنها اعتماد کامل دارند.

چون یکی از راه های جلب اعتماد مردم این است که در عرصه تولید محصولات سابقه طولانی داشته باشید و این سابقه نشان دهنده تجربه و تخصص بالای یک برند در ساخت یک محصول می باشد.

که ایزوگام دلیجان این تجربه و تخصص را دارا می باشد و توانسته است به عنوان شناخته شده ترین و مطمئن ترین محصول در فکر و ذهن مردم ایران خود را ثبت نماید.

قیمت ایزوگام دولایه فویلدار دلیجان

و از رونق خیلی زیادی هم در بازارهای خرید و فروش سطح کشور ما برخوردار می باشد.

تولید کننده های ایزوگام دولایه دلیجان علاوه بر تولید و فروش ایزوگام دو لایه، مشاوره و راهنماییهای لازم برای انتخاب یک محصول مناسب را هم نیز به مصرف کننده ها ارائه می دهند.

و نیروهای متخصصی برای نصب و راه اندازی این محصولات تربیت کرده اند که آنها را در اختیار مردم می گذارند تا آنها را یاری نمایند و به این ترتیب بیش از پیش رضایت آنها را جلب کرده و آنها را به مشتریان دائمی خود مبدل می سازند.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا