آراد برندینگ

حلوا ارده مایع آسمان

حلوا ارده مایع آسمان

پایه و اساس حلوا ارده کنجد می باشد، از این رو خواص حلوا ارده مایع درجه یک بسیار بالا است.

البته امروزه برخی از افراد در فرایند تهیه این ماده غذایی از انواع مواد افزودنی خوراکی استفاده می نمایند که ارزش غذایی آن را کاهش می دهد، بنابراین برای تهیه حلوا ارده مایع مرغوب به شرکت ها برندهای معتبر مراجعه نمایید.

در ادامه مطلب می خواهیم به مهمترین خواص حلوا ارده مایع بپردازیم.

ارده مایع در میان تمامی گروه های سنی طرفداران بسیار زیادی دارد، اما می‌توان گفت تقریبا افرادی که به صورت مداوم از ارده مایع استفاده می کنند سالمندان و همچنین ورزشکاران می باشند.

به طور کلی اگر شما نیز ورزش را به طور حرفه‌ای دنبال می‌کنید، حتماً ارده را در برنامه غذایی خود قرار دهید و پس از تمرینات از این ماده غذایی برای پروتئین سازی استفاده کنید.

حلوا ارده مایع آسمان

در هنگام خرید حلوا ارده حتماً باید به نوع بسته بندی آن توجه داشته باشید، از خرید حلوا ارده که دارای تایید یه وزارت بهداشت نمی باشد، خودداری کنید.

این مرکز چند سال در زمینه تهیه انواع حلوا فعالیت داشته و همچنین تمامی محصولات را در بسته بندی های کاملا بهداشتی به همراه تاریخ تولید در بازار ارائه می دهد.

برای ثبت درخواست حلوا ارده باید درجه یک شما می توانید از طریق لینک با کارشناسان فروش آراد برندینگ در ارتباط باشید، پس از ثبت درخواست خرید نیز کارشناسان با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار خواهند داد.

خواص حلوا ارده مایع و ارزش غذایی آن

ارده مایع یکی از لذیذترین مواد غذایی ایرانی می باشد که از زمان قدیم نیز طرفداران بسیار زیادی داشته است، به طور کلی انواع ارده موجود در بازار به دو دسته تقسیم می شوند، که شامل ارده مایع و همچنین ارد جامد می باشند به طور کلی می توان گفت تفاوت اصلی میان این دو محصول طعم و مزه است.

برای تهیه ارده مایع عموما از کنجد استفاده می شود، همان طور که می دانید ارده مایع خالص حالت گسی دارد و باید با انواع شیرین کننده های مختلف آن را مصرف نمود، امروزه شرکت های تولید کننده، انواع حلوا ارده مایع را تهیه کرده اند که به دلیل شیرین بودن طعم بسیار عالی دارد.

حلوا ارده مایع را می توان در وعده های غذایی مختلف استفاده نمود در فرایند تهیه این ماده غذایی از موادی مانند، سفیده تخم مرغ و شکر و کنجد استفاده می‌ شود، بنابراین منبع خوبی از پروتئین و انواع ویتامین های مختلف می باشد و شما می توانید در وعده صبحانه و همچنین میان وعده ها نیز از حلوا ارده مایع استفاده نمایید.

حلوا ارده مایع آسمان

یکی دیگر از خواص مهم و حائز اهمیت حلوا ارده مایع انواع ویتامین های موجود در این ماده غذایی می باشد که باعث تقویت قدرت سیستم دفاعی بدن می شود، بنابراین از این نظر شما می توانید از ابتلا به بیماری‌هایی مانند سرماخوردگی و بیماری‌های ویروسی جلوگیری نمایید و از زمان قدیمی در طب سنتی مصرف حلوا ارده مایع را به صورت مداوم در برنامه غذایی در فصل زمستان توصیه نموده اند، که سبب جلوگیری از ابتلا به این بیماری ها می باشد.

جالب است بدانید که مصرف حلوا ارده تاثیر خوبی عالی بر تقویت مویرگ های سلول مغز نیز دارد، سلول های مغز از طریق تغذیه مناسب می توانند، عملکرد بهتری داشته باشند، افرادی که از حلوا ارده در برنامه غذایی خود استفاده می‌کنند، به دلیل داشتن کنجد، کمتر دچار بیماری‌هایی مانند آلزایمر و فراموشی نیز می‌شوند و حتی باعث افزایش میزان سطح هوشی کودکان نیز می شود.

حلوا ارده آسمان

حلوا ارده یک محصول بسیار خوشمزه و مقوی می باشد که به دلیل ترکیبات مغذی که دارد می تواند انرژی فرد را تا ساعت ها تامین کند، این محصول پر خاصیت اصولا در وعده صبحانه مصرف می شود و یک صبحانه پرخاصیت و مقوی به حساب می آید، همچنین می توان از آن به عنوان یک میان وعده انرژی بخش در وعده عصرانه بهره گرفت.

حلوا ارده اصولا به دو روش سنتی و یا صنعتی تهیه می‌ شود که در هر دو روش کیفیت محصول عالی می باشد و روش تولید آن تاثیری در کیفیت آن نخواهد گذاشت، تفاوت این دو روش تولید فقط در طعم، رنگ و اسانس این محصول تاثیرگذار خواهد بود، تولید کنندگان بسیاری سعی در تهیه این ماده غذایی خوشمزه دارند که حلوا ارده سنتی آسمان توانسته است گامی موفق در عرصه تولید سنتی این محصول بردارد.

حلوا ارده مایع آسمان

حلوا ارده یک فرآورده خوش طعم می باشد که از کنجد ساییده شده یا همان ارده تهیه می‌ شود، در تولید حلوا ارده آسمان علاوه بر ارده از تخم مرغ، شکر، هل، چوبک استفاده می شود، برای انسجام بخشیدن به این ماده کرم رنگ خوشمزه و همچنین برای شیرین تر کردن آن از چوبک استفاده می کنند، به طور کلی بیشترین ماده تشکیل دهنده این ترکیب مقوی شکر و ارده می باشد، در نهایت پس از کامل شدن محصول از دانه های کنجد و یا خلال پسته و بادام جهت تزئین بهره می گیرند.

این ماده خمیری شکل و کرم رنگ اصولا به دو روش سنتی و صنعتی تهیه می شود، روش تولید این محصول تاثیری در کیفیت نهایی آن نخواهد گذاشت و شاید روی طعم، اسانس، رنگ و مزه نهایی اثر گذار باشد.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا